رویدادها

آغاز به کار پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی ایران

پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی ایران به میزبان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان آغاز بکار کرد. پیشران اقتصاد، پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی ایران با حضور متخصصان، اساتید و دانشجویان این حوزه به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان روز سه‌شنبه، نهم شهریور ماه در بستر مجازی شروع بکار کرد. ۱۷ موضوع محوری برای این سمینار در …


پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی ایران به میزبان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان آغاز بکار کرد.

پیشران اقتصاد، پنجمین سمینار ملی شیمی کاربردی ایران با حضور متخصصان، اساتید و دانشجویان این حوزه به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان روز سه‌شنبه، نهم شهریور ماه در بستر مجازی شروع بکار کرد.

۱۷ موضوع محوری برای این سمینار در نظر گرفته شده که با توجه  به این شاخص، تعداد ۱۹۵ مقاله از مجموع مقالات رسیده به دبیرخانه‌ی سمینار مورد پذیرش قرار گرفتند؛ از این تعداد ارائه‌ی ۴۴ مقاله به صورت آنلاین و ۱۵۱ مورد به صورت آفلاین خواهد بود.

چهار سخنرانی مهم  توسط  دکتر علیرضا ختایی استاد دانشگاه تبریز، دکتر محمد حیاتی فر مدیر فنی انجمن بازیافت کنندگان پلاستیک اروپا، دکتر مهران جوانبخت از دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دکتر یعقوب منصورپناه از دانشگاه لرستان ارائه شد.

همچنین کارگاه هایی نیز با هدف معرفی و ایجاد زمینه های  شغلی و توسعه‌ی ارتباط دانشگاه با صنعت با محتوای آموزشی و مهارتی همانند  کارگاه آشنایی با مواد شیمیایی مورد مصرف در ساختمان و فرمولاسیون آنها، کارگاه روش‌های تست و آنالیز انواع چسبهای صنعتی، کارگاه روش‌های تهیه پلیمرهای نور پخت جهت استفاده در پرینترهای سه بعدی و استفاده از پلیمرها در حوزه‌ی دندانپزشکی و مدلینگ صنعتی تدارک دیده شده است.

لازم به ذکر است که این سمینار در مدت سه روز و به صورت مجازی در بستر نرم‌افزار ادوب کانکت برگزار می‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن