پارک علم و فناوری

رونمایی از ۳ محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: ۹۲۰نفر در شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان فعالیت دارند.


پیشران اقتصاد، غلامرضا منصور فر امروز ۵ دیماه در حاشیه بازدید استاندار از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر ۹۲۰نفر جوان و پژوهشگر در شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۴سال اخیر فعالیت های پارک افزایش یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۱ شرکت فناور و هسته و شرکت های رشدی و پیش رشدی در پارک مستقر هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع ۴۹شرکت دانش بنیان موحود در استان ۲۹شرکت دانش بنیان در پارک مستقر هستند.

منصور فر با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری در سال جاری باهدف حمایت از شرکت ها تاسیس شد، اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر دو واحد رشد در ارومیه در شهرهای ماکو و میاندواب نیز واحدهای رشد پارک علم و فناوری فعالیت دارند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه شرکت های دانش بنیان و فناور ، افسران پیش رو در جنگ اقتصادی هستند، یاد آور شد: شرکت های مستقر در پارک ظرفیت بالایی برای صادرات دارند و برای این کار نیازمند هاب صادراتی هستند.

وی ادامه داد: مشکلات مالی، زیرساختی ، جاده ارتباطی از جمله مشکلات موجود در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است.

در ادامه از ۳ محصول دانش بنیان از جمله مکمل اختصاصی جهت مصرف در دام، طیور و آبزیان فرموله شده، پهباد سم پاش و پک آموزشی سرو کنترل موتور DC است که توسط فناوران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تولید و ارائه‌ شده اند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن