پارک علم و فناوری

همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و سازمان مدیریت پسماند

نشست هم‌اندیشی در خصوص مدیریت بروز پسماند با حضور مدیران و معاونان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی به میزبانی پارک علم و فناوری برگزار شد.


پیشران اقتصاد، این نشست با هدف استفاده از پتانسیل های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مدیریت پسماند صورت گرفت.
عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی بعد از نشست مشترک با مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در این جلسه زمینه های همکاری پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان با سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز بررسی شد تا بتوانیم از ظرفیت های علمی پارک علم و فناوری استان یا حتی کشور برای رفع مشکلات و چالش های سازمان مدیریت پسماند استفاده کنیم.
وی افزود: همچنین در این نشست مقرر شد تا سازمان مدیریت پسماند دفتر تحقیقات و فناوری را در محل سازمان مدیریت پسماند ایجاد کند تا بدینوسیله ارتباط تنگاتنگی بین سازمان مدیریت پسماند با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان به وجود آید.
رئیس پارک علم و فناوری از تدوین و امضاء تفاهم‌نامه ای عملیاتی و اجرایی در جلسات آتی مابین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند و تشکیل کمیته علمی مشترک خبر داد.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این نشست ایجاد و اجرای جشنواره رویش در حوزه مدیریت پسماند در آینده ای نزدیک در سطح کشوری است که با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری است برگزار خواهد شد.
واعظی خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان بسیار امیدوار و خوشحال از این هستند که کسی در رأس سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است که دغدغه علم و فناوری دارد و میخواهد مسیر را برای مشارکت شرکت های دانش بنیان در نحوه مدیریت پسماند باز کند و به جای مدیریت سنتی پسماند به این مبحث با دید کاملا علمی بنگرد و روش های پیشرفته و علمی را جایگزین کند.
یونس فاتح سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در خصوص این نشست گفت: هرچقدر بتوانیم در مدیریت پسماند از علم و فناوری و تفکر استفاده کنیم، کمتر دچار آزمون و خطا خواهیم شد.
وی اضافه کرد: توافقات خوب و چشمگیری داشتیم و انشاءالله بتوانیم با حمایت های علمی و اجرایی پارک علم و فناوری خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه کنیم.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن