پارک علم و فناوری

نخستین رویداد دانش بنیان ویژه دریاچه ارومیه برگزار می شود

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت :در راستای راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان رویداد ویژه حوزه دریاچه ارومیه در جذب ایده های برتر در افزایش بهره وری و کاهش مصرف آب در حوزه دریاچه ارومیه برگزار می شود.


پیشران اقتصاد، غلامرضا منصورفر درباره محورهای این رویداد، توضیح داد: این رویداد در شش محور، مدیریت مصرف آب در گلخانه ها، مدیریت مصرف آب در اراضی زراعی و باغی، اندازه گیری مقدار آب آبیاری و زمان آبیاری، سیستم های آبیاری تحت فشار و مدرن سطحی، روش های به زراعی کاهش تبخیر و تعرق و مصرف آب و همچنین اپلیکشن های آب و آبیاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این رویداد تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ می باشد، اظهار کرد: به سه طرح برتر در این رویداد جایزه نقدی و بهره مندی از حمایت های مادی و معنوی مرکز رشد مشترک اعطا خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی درباره مخاطبان این رویداد، اظهار کرد: شرکت های فناور و دانش بنیان، شرکت های فنی و مهندسی کشاورزی، اعضای هیات علمی و کارشناسان کشاورزی، دانشجویان، فناوران و حتی دانش آموزان دارای ایده های نوآورانه می توانند در این رویداد شرکت کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن