نمایشگاه

تکنوتکس برای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق چه مزیتی دارد؟

نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و استارتاپ‌ها با نام «تکنوتکس ۲۰۲۳»  از ۱۸ تا ۲۳ بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به وبسایت تکنوتکس، نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

معرفی تکنوتکس

تکنوتکس بستری برای هم‌افزایی و ارتقای سطح تعاملات سازنده در اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری است که فرصت ارائه دستاوردها، آغاز همکاری‌های جدید و برطرف ساختن موانع توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه را فراهم آورده است. این نمایشگاه با همت و مشارکت «معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «شهرداری تهران» و «شرکت ایده‌پردازان مهرآسا» برگزار می‌شود.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

در نمایشگاه رینوتکس تبریز چه گذشت؟


شرکت‌ها در تکنوتکس ۲۰۲۳ فرصت خواهند داشت تا توانمندی‌ها، خدمات و محصولات جدید خود را به مشتریان، سرمایه‌گذاران، بازرگانان و بروکرهای فناوری ارائه کنند و از فضای نشست‌های مشترک برای شبکه‌سازی بهره‌مند شوند. حضور دستگاه‌های اجرایی در قالب میز خدمت نیز جهت رفع موانع رشد شرکت‌ها به عنوان یکی از بخش های نمایشگاه پیش بینی شده است.

در مرحله اولیه ثبت نام نمایشگاه تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر، مراکز نوآوری و ارائه‌دهندگان خدمات ثبت‌نام کرده‌اند که تعامل با ایشان در بستر نمایشگاه، می‌تواند فرصت های رشد و توسعه فعالیت را برای شرکت های خلاق، دانش بنیان و استارتاپی فراهم آورد.

بازدیدکنندگان تکنوتکس

علاوه بر فعالان اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی، علاقه‌مندان به این حوزه، به خصوص دانشجویان از بازدیدکنندگان نمایشگاه تکنوتکس هستند. حضور دانشجویان در نمایشگاه از طریق ایجاد هماهنگی با دانشگاه‌ها تسهیل شده است. این حضور فرصت آشنایی دانشجویان با دستاوردهای فناورانه و برقراری ارتباط با شرکت‌ها جهت گذراندن کارآموزی یا جذب به شرکت‌ها را فراهم می‌آورد.

تخفیف ویژه شرکت های دانش بنیان و خلاق

با توجه به نقش محوری شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، تخفیف ویژه ۷۰ درصدی برای حضور ایشان در نظر گرفته شده است. شرکت‌های خلاق نیز می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی برای حضور در نمایشگاه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن های ۸۸۷۶۴۲۳۶ -۰۲۱، ۸۸۵۰۸۶۳۲-۰۲۱ و ۰۹۱۲۷۵۹۵۵۰۵ جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه نمایشگاه تماس حاصل کنند و یا از طریق وبسایت irantechnotex.com اقدام به ثبت نام نمایند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن