رویدادهاوبینار

وبینار «استارتاپ چیست؟ دلایل شکست و موفقیت استارت آپ ها» برگزار می شود

وبینار (نیمه حضوری) «استارتاپ چیست؟ دلایل شکست و موفقیت استارت آپ ها» از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه، ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰، برگزار خواهد شد و گروه هدف آن را دانشجویان، محققین و اعضای هیات علمی دانشگاه تشکیل می دهند و همراه با ارائه گواهی شرکت در وبینار خواهد بود.


پیشران اقتصاد، مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت با همکاری مرکز توسعه و هماهنگی پژوهش دانشگاه (RDCC)، کمیته تحقیقات دانشجویی و کانون برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی، وبینار (نیمه حضوری) «استارتاپ چیست؟ دلایل شکست و موفقیت استارت آپ ها» را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این وبینار (نیمه حضوری) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه، ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰، برگزار خواهد شد و مدرسی آن را دکتر حسن امینی، رزیدنت جراحی عمومی و دانشجوی دکتری پژوهشی علوم سلولی کاربردی، بر عهده دارد.

گروه هدف وبینار (نیمه حضوری) «استارتاپ چیست؟ دلایل شکست و موفقیت استارت آپ ها» را دانشجویان، محققین و اعضای هیات علمی دانشگاه تشکیل می دهند و همراه با ارائه گواهی شرکت در وبینار خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این وبینار می توانند تا روز سه شنبه، ۲۳ شهریور ماه جاری، با مراجعه به سامانه جامع کارگاه های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به آدرس http://workshop.tbzmed.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است که وبینار فوق به صورت نیمه حضوری برگزار خواهد شد؛ یعنی تعداد محدودی از شرکت کنندگان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس مرکز نوآوری حضور داشته باشند و اولویت حضور با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند و حق ثبت نام واریز نمایند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن