پارک علم و فناوری

شرکت برق منطقه ای آذربایجان با پارک علم و فناوری همکاری می کند

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در بازدید از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای عقد تفاهم نامه همکاری مشترک و ایجاد کمیته علمی برای گسترش همکاری ها ابراز تمایل کرد.


پیشران اقتصاد، دکتر عبدالرضا واعظی در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گفت: با ایجاد دپارتمان بازاریابی در پارک علم وفناوری قراردادهای انتقال فناوری توسط پارک با صنایع و ارگان ها انعقاد یافته و پارک علم و فناوری در صورت بروز هرگونه مشکلی خسارت قرارداد را برعهده می گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت تمرکز زدایی مراکز رشد و نوآوری در استان گفت:هم اکنون ۲۰ مرکز رشد و نوآوری در شهرستان های استان ایجاد شده است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ۳۷۱ شرکت فناور در پارک علم وفناوری مستقر هستند که ۳۹۰۳ نفر در این شرکت ها شاغل هستند.
واعظی تصریح کرد: با عقد تفاهم نامه مشترک و تشکیل کمیته علمی می توان همکاری های مشترک را گسترش داد و ارتباط پایداری بین شرکت برق منطقه ای آذربایجان و شرکت های فناور مستقر ایجاد کرد.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهار کرد: با احصا نیازهای برق منطقه ای آذربایجان می توان با تدوین برنامه بلند مدت نیازهای فناورانه این سازمان را مرتفع کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز با ابراز تمایل برای عقد تفاهم نامه همکاری مشترک و ایجاد کمیته علمی برای گسترش همکاری ها گفت: برق منطقه ای آذربایجان در حوزه نگهداری شبکه برق به محصولات هایتک نیاز دارد.
دکتر میلانی ابراز امیدواری کرد این سازمان بتواند از طریق پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با شرکت های دانش بنیان کشور ارتباط برقرار کند و در حوزه های انتقال و فوق توزیع از ایده ها و محصولات دانش بنیان بهره مند شود.
در این دیدار مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان شرقی و مدیران ارشد این شرکت از نزدیک از برخی از شرکت های فعال در حوزه برق مستقر در مجتمع عصر انقلاب پارک بازدید کردند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن