پارک علم و فناوری

ایده‌های برتر کاهش مصرف انرژی

معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان از معرفی سه ایده برتر ایده‌شو روش‌های هوشمند کاهش مصرف انرژی خبر داد.


به گزارش پیشران اقتصاد، امین حسنوند اظهار کرد: در ششمین دوره از رویدادهای ایده شو از دانایی تا دارایی پارک علم و فناوری لرستان که با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق لرستان و با موضوع روش‌های هوشمند کاهش مصرف انرژی، پس از داوری ۱۶ ایده به دبیرخانه رویداد رسیده و در این راستا سه ایده در حوزه مدیریت مصرف آب و برق برگزیده شدند.

وی گفت: امین بیرانوند با ایده «ساخت پیکو توربین های آبی جدید»، سپیده جعفری با ایده «گیمی فیکیشن مصرف بهینه انرژی از طریق اینترنت اشیاء» و سمیه شبرو با ایده «سامانه هوشمند مصرف شهری»، به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.
معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری لرستان گفت: به نفرات اول تا سوم برگزیده این رویداد جوایز نقدی به ترتیب با مبالغ ۳، ۲ و ۱ میلیون تومان از سوی شرکت توزیع نیروی برق لرستان اهدا شد.

حسنوند بیان کرد: همچنین برگزیدگان جهت حمایت از فرآیند توسعه ایده خود، مشمول عضویت در مراکز رشد واحدهای فناوری استان خواهند شد.

وی عنوان کرد: ایده‌شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران، ایده ‌های نوآورانه خود را از لحاظ عامه‌ پسند بودن برای حضار و قانع‌ کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن