استارتاپ

خدمات تولید و مدیریت محتوا برای مشتریان آذر سی آر ام

سامانه ارتباطات «آذر سی آر ام» دپارتمان مدیریت محتوا را به منظور ارائه خدمات رایگان تولید و به روزرسانی محتوای صفحات مشتریان خود، راه اندازی کرد.


پیشران اقتصاد، این دپارتمان تلاش می کند تا خدمات تولید و مدیریت محتوا را بر اساس نیاز هر یک از مشتریان تعیین و برای به روز رسانی صفحات اقدام کند.
خدمات ارائه شده برای به روز رسانی صفحات مشتریان رایگان بوده و مشاوره رایگان برای مشتریان در زمینه بهبود وضعیت محتوایی صفحات برای رشد و توسعه کسب و کار نیز توسط این دپارتمان ارائه می شود.
علاوه بر خدمات رایگان و از جمله خدمات دیگر این دپارتمان می توان به ساخت تیزرها و ویدئوهای تبلیغاتی، انجام امور گرافیکی، خبرنویسی، تولید پادکست، موشن گرافی، اینفوگرافی، عکاسی، خدمات چاپی و امور مربوط به تولید محتوای اینترنتی و فضای مجازی اشاره کرد.
گفتنی است، آذر.سی.آر.ام (azarCRM) یک سامانه کامل ارتباط با مشتری است و با عضویت در این سامانه می توان به معرفی محصولات و خدمات پرداخته و اخبار و به روز رسانی های مربوط به کسب و کار را در سریع ترین زمان و به مطمئن ترین روش به مشتریان تان اطلاع رسانی کرد.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت azarcrm را به شماره ۱۰۰۰۰۴۱۰۴۱ ارسال کرده و یا با شماره های ۰۹۳۸۱۱۱۱۸۱۳ و ۰۴۱۳۵۵۷۵۴۸۴ تماس بگیرید.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن