استارتاپ

دانشگاه آزاد وارد بازار معاملات رمزارز می شود

مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد پیوند صندوق نوآوری و شکوفایی با یکی از تیم‌های استارت آپی قراردادی را به امضا رساند.


پیشران اقتصاد، برای کمک به استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان قبل از مرحله دانش بنیانی، صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به طراحی خدمتی برای توانمندسازی استارت‌آپ‌ها تحت رویداد “پیوند” کرده است. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آنها به شتابدهنده‌ها و سایر سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه اکوسیستم استارت‌آپی است.

طی رویداد “پیوند” ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌ها می‌شوند.

در حاشیه رویداد پیوند که امروز به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، قراردادی میان مرکز نوآوری دانشگاه آزاد و یکی از تیم‌های استارت‌آپی منعقد شد.

محصول این تیم نسل جدیدی از معاملات بازار و یک محصول هوشمند و خودکار در حوزه مالی است که مشتریان از طریق آن می‌توانند به صورت لحظه‌ای به بازار دسترسی داشته باشند و با استفاده از آن اقدام به سبدگردانی کنند.

پارسا پور همدانی از محققان این طرح این محصول را ترکیبی از دو فناوری هوش مصنوعی و RPA یا Robotic Process Automation دانست و گفت: این محصول نسل جدیدی از بازار معامله است که می‌تواند لحظه به لحظه بازار را رصد و پایش کند و گزارش تحلیلی ارائه دهد.

وی توان معاملاتی در لحظه بازار، تحلیل پیشرفته بازار را از ویژگی‌های این محصول هوشمند نام برد و یادآور شد: بر اساس آمارها کل بازار مالی دنیا ۱۱۶ میلیارد دلار و میزان معاملات بازار ۳۹ هزار میلیارد دلار بوده است و از این میزان معاملات، ۴۵ درصد آن معاملات الکترونیکی است و این امر نشان می‌دهد که چه میزان حجم بازار به پول هوشمند اختصاص داده شده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن