صندوق نوآوری و شکوفایی

توسعه حمایت از استارت‌آپ‌ها با اجرای مدل هم سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی

نشست معرفی استارتاپ‌های متقاضی سرمایه خطرپذیر دو شتابدهنده به صندوق‌های پژوهش و فناوری خواجه‌نصیر و استان البرز با هدف اجرای مدل هم‌سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این نشست‌ها با حضور رضوانیان، مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی به همراه مدیران عامل و کارشناسان صندوق‌‌های پژوهش و فناوری خواجه نصیر و استان البرز، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر ماه در شتاب‌دهنده‌ «زیست‌محصول پارسیان» و شتاب‌دهنده «هفت‌وهشت» برگزار شد.

در این بازدیدها رایزنی‌هایی درباره حمایت‌‌های صندوق‌های پژوهش و فناوری خواجه‌نصیر و استان البرز از  استارت‌آپ‌ها و هسته‌های فناوری که شتاب‌دهنده‌ زیست‌محصول پارسیان و شتابدهنده هفت و هشت معرفی کرده‌اند، انجام شد.

رضوانیان مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در این باره گفت:  در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر، صندوق نوآوری و شکوفایی دو هدف کلی را طرح‌ریزی کرده است؛ اول مشارکت در تأمین مالی طرح‌های دانش‌بنیان و فناورانه به صورت غیر مستقیم و دیگری ایجاد زمینه و ارتباط فی‌مابین نهادها و بخش‌های علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و صاحبان ایده و کارآفرینان این حوزه‌ها.

وی افزود: از این‌رو یکی از برنامه‌های معاونت سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، بازدید و برگزاری جلسات سرمایه‌گذاری با شتابدهنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری به همراه صندوق‌های پژوهش و فناوری است. این بازدیدها کمک می‌کند تا علاوه بر شناسایی طرح‌های مستعد سرمایه‌گذاری، اقدامات لازم برای شروع فرایند سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها آغاز شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن