صندوق نوآوری و شکوفایی

پیشنهاد صندوق نوآوری و شکوفایی برای همکاری‌ با بلغارستان 

نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی در بیستمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان از آمادگی این صندوق برای همکاری با نهادهای متناظر بلغاری در زمینه‌های تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک‌ جهت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، تعریف خطوط اعتباری، اجرای پروژه‌های مشترک و برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی خبر داد.


به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان طی روزهای یکم و دوم آذر ماه با حضور نهادهای مختلف در ساختمان مرکزی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
در این رویداد نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی طی سخنانی اعلام کرد که در حوزه‌های علمی و فناوری ظرفیت‌های زیادی برای همکاری‌های میان ایران و بلغارستان وجود دارد.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیست‌بوم نوآوری در کشورمان گفت که ایران از ظرفیت و بازار خوبی برای توسعه فناوری برخوردار است.
نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین آمادگی این صندوق را برای همکاری با نهادهای متناظر بلغاری در زمینه‌های مختلف از جمله تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک‌ جهت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، تعریف خطوط اعتباری، اجرای پروژه‌های مشترک، برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و … اعلام کرد.
نماینده هیات بلغارستانی نیز ضمن استقبال از پیشنهادات صندوق نوآوری و شکوفایی، تمایل کشورش را برای تشکیل گروه‌های کاری مشترک در حوزه علم و فناوری جهت سرعت بخشیدن به این همکاری اعلام کرد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن