پارک علم و فناوریشتاب دهنده ها

استقرار شتاب‌دهنده ستاک آپ در پارک علم و فناوری تبریز

با استقرار سومین شتاب‌دهنده در حوزه فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی ایده‌های مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات با شتاب بیشتری تجاری‌سازی خواهد شد.


پیشران اقتصاد،رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در مراسم امضاء قرارداد استقرار مرکز شتاب‌دهی و توانمندسازی ستاک آپ SetakUP در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: این شتاب‌دهنده از استارتاپ‌ها در زمینهٔ فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال به‌خصوص در حوزه‌های تخصصی تجارت آنلاین، سلامت دیجیتال، گردشگری دیجیتال، آموزش آنلاین و توسعه صادرات حمایت خواهد کرد.

عبدالرضا واعظی افزود: شتاب‌دهنده ستاک آپ به تیم‌های متقاضی ایجاد کسب‌وکارهای نوپا فناورانه و نوآورانه فناوری اطلاعات ضمن خدمات شتاب‌دهی توسعه کارآفرینی، به نیروهای فعال در کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها آموزش‌های توانمندسازی را ارائه خواهد کرد.

 وی با اشاره به تجارب و توانمندی‌های شرکت دانش‌بنیان ستاک تأکید کرد: این شتاب‌دهنده همچنین در مباحث مربوط به استقرار، مشاوره، منتورینگ را به تیم‌های پذیرش‌شده در دوره شتاب‌دهی یاری‌رسان افراد دارای ایده و کسب‌وکارهای نوپا خواهد بود.

واعظی بیان داشت: ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات، دورهمی‌های کارآفرینی و نشست‌های تخصصی، کلاس‌ها و کارگاه‌های استارتاپی برای توسعه کسب‌وکارهای فناور محور از دیگر اهداف این مجموعه خواهد بود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: ارتباط‌دهی تیم‌ها به شبکه‌ای از سرمایه‌گذاران، متخصصان و رهبران تجاری و مشارکت در زمینهٔ برپایی نمایشگاه، جشنواره و تورهای علمی و ارائه مشاوره برای استقرار در پارک علم و فناوری از دیگر خدمات این شتاب‌دهنده خواهد بود.

هم‌اکنون شتاب‌دهنده‌های تحلیلگران، پویان و ستاک در زمینه‌ فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی مستقر هستند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن