صندوق نوآوری و شکوفایی

دهنوی عضو هیات‌ امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شد

رئیس جمهور با صدور حکمی، محسن دهنوی، رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان را عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی کرد.


پیشران اقتصاد، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، دکتر سید محسن دهنوی را به سمت «عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

متن حکم رئیس جمهور خطاب به محسن دهنوی به شرح زیر است؛

«در اجرای بند(۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ هیات وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان«عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی»منصوب می شوید.

امیدواریم با اتخاذ سیاست ها و برنامه های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه های ویژه حمایتی برای حوزه های نوآوری و فناوری، بومی سازی و تجاری سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت ها و موسسات دانش بنیان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.»

سید محسن دهنوی هم‌اکنون نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و ریاست فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان است.

وی همچنین عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری زیستی دانشگاه شهید بهشتی و فارغ‌التحصیل ممتاز در هر سه مقطع از دانشگاه صنعتی شریف بوده و معاونت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از جمله سوابق اجرایی اوست.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن