استارت آپ ها

اپلیکیشن تیله

هدف تیله این هست که تمام بچه ها تو این دنیای کم تحرک امروزی و تو هر شرایطی با حداقل امکانات، هم فعالیت بدنی مستمر و مداوم داشته باشند و هم اینکه به فعالیت و تحرک عادت کنند تا جزیی از زندگی شون بشه تا به خوبی رشد کنن و نوجوانی و جوانی و بزرگسالی مطلوبی داشته باشند .


پیشران اقتصاد؛ در روزگاری که همه امور هر روز بیش از پیش به سمت مجازی شدن پیش می رود و از خانه می توانید کارهای روزمره را انجام دهید طبعا بچه ها هم کمتر از همیشه از خانه خارج میشوند و تحرک شان روز به روز کمتر می شود. این بی‌تحرکی  میتواند از سنین کودکی خطرات جدی برای آنها داشته باشد. شرکت«رایان پژوهان مهرپویا » با در نظر گرفتن این آسیب ها تلاش کرده است ایده قدیمی اش در خصوص آموزش دقیق و موثر ورزش به بچه ها را در فضایی جدید اجرایی کند. ورزشی که متناسب با جسم و روح و روان کودکان باشد و بیشترین منفعت و طولانی ترین تاثیر را برایشان بیاورد . شرکت رایان پژوهان مهرپویا از سال ۱۳۹۷ با هدف علاقه مندکردن کودکان به ورزشی که هم ساده باشد و هم قابلیت اجرا در خانه را داشته باشد اپلیکیشنی به نام«تیله»را طراحی کرد تا گروه سنی ۲ تا ۱۳ سال بتوانند با ورزش آشتی و سلامت شان را تضمین کنند.

همه برنامه ها بر پایه یادگیری، فعالیت بدنی و تفریح و خوش گذراندن بچه‌ها می‌باشد. یکی از برنامه های مهم  عادت دادن کودکان به انجام تمرینات کششی و تنفسی یوگا در کنار تمامی فعالیت های روزانه، سایز ورزشها و تمرینات بدنی هست، برای اینکه هدف یوگا هماهنگی در تمام بدن، شناخت خود واقعی و آگاهی از وحدت تمام جهان و در نهایت مشارکت در ساختن دنیایی پر از صلح و آرامش است . ایده آل  داشتن بدنی سلامت با قدرتی مطلوب، حواسی تحت کنترل کامل، ذهنی منظم، شفاف و آرام ، عقلی به اندازه تیز ، اراده ای به اندازه فولاد قوی و پایدار، قلبی مملو از عشق و دلسوزی بی قید و شرط ، یک روح به پاکی بلور و زندگی ای پر از آرامش و نشاط است . یوگا و فعالیت بدنی، جسمی آسوده، ذهنی آرام و زندگی مفید به کودکانمان می دهد.

 

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن