رینوتکس

تخفیف ۵۰ درصدی ویژه جشنواره رینوتکس ۲۰۲۲

در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، در راستای حمایت و ظرفیت سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری سازی آنها با افتخـار دهمین دوره نمایشـگاه بین المللـی نـوآوری و فنـاوری ربع رشیدی «Rinotex2022»، جهت ارج نهادن به حضور فناوران در جشنواره رینوتکس ویژه طرح های فناورانه این نمایشگاه تخفیف ۵۰ درصدی در ثبت نام این رقابت های هیجان انگیز در نظر گرفت.


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛ این تخفیف ۵۰ درصدی پیرو درخواست فناوران و با عنایت به حمایت های مالی انجام یافته از طرف اسپانسرها به دهمین دوره نمایشگاه رینوتکس به تصویب رسیده است و علاقمندان به حضور در بخش جشنواره با ثبت طرح خود در بخش تجاری سازی علاوه بر دریافت تخفیف های مصوب قبلی که جزئیات ان از طریق وب سایت rinotex.ir در دسترس است، از جوایز ارزنده و همچنین حضور در برنامه «میدون» ویژه تبریز بهره مند خواهند شد.

این گزارش می افزاید، هزینه غرفه برای کلیه متقاضیان بخش ایده فناورانه رایگان می باشد. ۷۰درصد هزینه های شرکت های دانش بنیان پس از اتمام نمایشگاه و تکمیل مدارک و مستندات در سامانه غزال (توسط فناور) عودت داده خواهد شد.

همچنین استاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در راستای حمایت از نوآوران نوجوان تخفیف ۶۰ درصدی ویژه دانش آموزان متقاضی حضور در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ برای ثبت نام در نظر گرفته است.

علاقمندان جهت شرکت در نمایشگاه و استفاده از این فرصت های استثنایی صرفا از طریق وب سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی http://www.rinotex.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن