رینوتکس

رینوتکس ۲۰۲۱ افتتاح شد

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۱ ) در ۲۱ زون تخصصی و چهار بخش شامل «ایده‌های فناورانه»، «توسعه و تجاری سازی فناوری»، «فروش محصولات فناورانه و دانش بنیان» و «نیازمندی‌های فناورانه» در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز افتتاح شد.


پیشران اقتصاد، رییس ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ گفت: ۷۳۱ طرح از بین یک هزار و ۲۴۱ طرح ثبت نام شده در نمایشگاه رینوتکس به نمایش گذاشته شده است .

سعید غریب خواجه، با بیان اینکه نهمین دوره نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی از امروز تا ۲۱ آبان به شکل حضوری – مجازی برگزار می شود، افزود: بیش از ۶۰ رویداد جانبی در حوزه‌های نوآوری و فناوری زمینه‌های کشاورزی، آب، اقتصاد دانش بنیان، محیط زیست، مد، پوشاک و چرم از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

دبیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز گفت: ۲ فضای فیزیکی در این نمایشگاه تحت عنوان «استیج» برای معرفی طرح ها پیش بینی شده است و بیش از ۲۴ موسسه استانی و خارج استانی در این نمایشگاه حضور دارند.

غریب خواجه، ادامه داد: تعدادی از کارآفرینان موفق که در دوره‌های قبلی این رویداد حضور داشتند در بخش «موفقان دوره‌های قبل» نهمین دوره رینوتکس سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد بین المللی در حوزه نوآوری و فناوری سلامت در این نمایشگاه یادآوری کرد: در این دوره از دانشگاه‌های کشورهای ترکیه، سوئد، آذربایجان و بنگلادش به صورت مجازی و حضوری در رویدادهای این نمایشگاه حضور دارند.

رییس ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ گفت: تجاری سازی فناوری‌ها از دیگر رویکردهای رینوتکس ۲۰۲۱ بوده و قراردادهای تجاری سازی میان صنعت با فناوران منعقد خواهد شد.

غریب خواجه، با یادآوری اینکه در سال‌های گذشته بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان قرارداد تجاری سازی در حوزه‌های مختلف صنعتی مانند خودروسازی در این نمایشگاه ها منعقد شده است، پیش بینی کرد که امسال هم قراردادهای تجاری سازی خوبی منعقد شود.

گفتنی است، نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱ از ۱۷ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز در جریان است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن