رینوتکس

آغاز ثبت‌نام رویداد رینوتکس ۲۰۲۲

ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس ۲۰۲۲) امروز میزبان جمعی از اهلی رسانه بود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ فلاح، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان، به عنوان جانشین رییس شورای سیاستگذاری رینوتکس در رابطه با این رویداد گفت: این حرکت باید با در توسعه استان موثر واقع شود تا به جایگاه شایسته استان در این حوزه دست پیدا کنیم.
عبدالرضا فلاح در معرفی رویداد رینوتکس گفت: این رویداد دومین رویداد کشور در حوزه فنآوری و نوآوری است و امسال شاهد برگزاری دهمین دوره نمایشگاه هستیم. سعی داریم نمایشگاه به عنوان رویدادی ملی ثبت شود.
مشاور استاندار با اشاره به بستر مساعد فعالیت ها در حوزه دانش بنیانی افزود: در سال های اخیر حوزه فنآوری و دانش بنیان ها شاهد تغییرات پر سرعتی بودند به ویژه که امسال با نام گذاری مقام معظم رهبری سال دانش بنیان ها است و از طرفی قانون جهش تولید دانش بنیان ها مصوب شده است و تک تک دستگاه های کشور در حوزه های کاری خود سیاست های مصوب هیات وزیران را در اختیار دارند و دستگاه های بخشی نیز سعی کرده اند در این حوزه ورودی جدی داشته باشند و از این رو اقتصاد دانش بنیان در آستانه تحول است.
سعید غریب خواجه، مدیر عامل سازمان علم و فناوری ربع رشیدی و دبیر ستاد اجرایی رینوتکس در ادامه این نشست تشریح کرد: در کنار رینوتکس، نمایشگاه و جشنواره ۲۰۲۲ ، رویداد های جانبی تعریف شده است که هدفشان سعی در ارتباط گیری با اکوسیستم های فناوری و نوآوری کشور خواهد بود تا زمینه های تعامل متقابل با شرکت های فنآور، دانش بنیان و شتاب دهنده ها فراهم شود.
دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه افزود: دهمین رویداد اینوتکس امسال در پنج بخش تقسیم بندی شده است. ایده های فن آورانه، توسعه و تجاری سازی فن آوری، فروش محصولات و خدمات دانش بنیان، خدمات تجاری سازی و مشاوره و نیازمندی های فنآورانه از سرفصل های مورد توجه در این رویداد است.

رویداد رینوتکس ۲۰۲۲ از دوم تا ششم آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.
فرصت ثبت نام از ۱۰ شهریور تا ۱۵ مهر ماه سال جاری از طریق سایت rinotex.ir در دسترس عموم می گیرد.

 

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن